• tyon_orja_mukit.jpg

    KAHVIMUKIEN KINGI

    Isoonkin käteen reilusti mahtuva muki työaamujen iloksi!

  • pisama_design_pussukat.jpg

    PISAMA DESIGN 

    Tamperelaiset Pisama -tuotteet syntyvät kokonaan käsityönä teollisuuden ylijäämäkankaista. Pisama Designin Manselainen -tuotesarjasta voit bongailla tuttuja kaupunginosia.

  • pt_opas_slider.jpg

    LAHJAIDEA!

    Punainen Tampere on monipuolinen opaskirja kaupunkiseikkalijalle. Kirja johdattaa kiehtovalle matkalle työläiskaupungin historiaan ja nykyisyyteen vaihtoehtokulttuureja unohtamatta.

  • Tervetuloa jouluostoksille!

    Tervetuloa

    joulu!

  • Lahjaksi museokortti

    Museokortilla iloa koko vuodeksi. Osta itselle tai lahjaksi.

Seuraa meitä Facebookissa

  • TOIMITUSEHDOT

    Maksutavat

    Voit maksaa ostoksesi joko käyttämällä oman pankkisi tarjoamaa verkkomaksua, Collector, Everyday tai Jousto lasku- tai osamaksupalvelua käyttämällä luottokorttia (Visa, Eurocard/Mastercard). Lisäksi verkkokaupassamme on käytössä kännykkämaksaminen ja ennakkotilisiirto.  Kännykkämaksamistä käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa ja ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun.

    Toimitustavat: posti tai nouto myymälästä

    Toimitamme tuotteet Suomessa Postin välityksellä. Voit myös valita toimitustavaksi noudon, jolloin voit noutaa tilauksesi Werstaan museokaupasta ilman toimitusmaksua.

    Mikäli tilaus sisältää useita tuotteita joilla on eripituinen toimitusaika, toimitetaan tuotteet kerralla pisimmän toimitusajan mukaan. Jos haluat jonkin tuotteen nopeammin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun.

    Toimitusaika

    Kaikki varastossa olevat tuotteet lähetetään tilausta seuraavien 1-2  arkipäivän kuluessa, jolloin tuotteet saapuvat tilaajalle tyypillisesti 3-4 päivän kuluessa tilauksesta. Poikkeavasta toimitusajasta ilmoitamme asiakkaalle sähköpostitse.

    Toimituskulut

    Toimitusmaksu Suomessa on Postin palvelupisteeseen tilattaessa 6,50 €. Nouto myymälästä on maksuton.

    Vahingoittunut tuote

    Jos huomaat pakkauksessa vaurion ennen sen avaamista, ilmoita siitä heti postissa. Jos olet avannut paketin ennen vaurion toteamista, ilmoita vauriosta heti asiakaspalveluumme.

    Viallisesta tai kuljetuksessa vaurioituneesta tuotteesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme välittömästi, kuitenkin viimeistään 24 tunnin kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme viallisen tai kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen ensisijaisesti uudella vastaavalla tuotteella. Mikäli tämä ei ole mahdollista, ostajalle hyvitetään hänen maksamansa rahasuoritus kokonaisuudessaan.

    Tuotteen vika tai sen kärsimä vaurio tulee määritellä ja dokumentoida asianmukaisella tavalla (esim. valokuva tai tarkka kuvaus viasta). Viallinen tai vaurioitunut tuote tulee lähettää myyjälle tarkastusta varten. Emme  ei toimita uutta tuotetta tai hyvitä tuotteen hintaa ennen kuin vika tai vaurio on voitu todentaa.

    Puhelintilaus ja sähköpostitilaus

    Voi tehdä aina tilauksen myös puhelimitse tai sähköpostilla. Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 010 420 9220. Sähköpostilla tavoitat meidät: kauppa@werstas.fi

    Puhelin- ja sähköpostitilaukset maksetaan ennakkotilisiirrolla.

    Tilausvahvistus

    Saat aina tilauksestasi vahvistuksen sähköpostiisi. Mikäli et ole saanut tilauksestasi vahvistussähköpostia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Tilaukset ulkomaille

    Toimitamme tuotteita useisiin muihin maihin.

    Mikäli haluat tilata tuotteen toimitettavaksi johonkin muuhun maahan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Tuotteen palautus tai vaihto

    Käyttämättömillä tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus. Tuotteet tulee lähettää huolellisesti pakattuina alkuperäispakkauksissaan. Liitä mukaan yhteystietosi ja tlilinumerosi. Maksamme tuotteen palautuksen ja vaihdon postikulut.
    Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteen, ole vielä yhteydessä asiakaspalveluumme saadaksesi tarkemmat ohjeeet.
  • FAQ

    Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

    Verkkokauppamme asiakkailla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisten pakkausten tulee olla tallella.

    Palautettujen tuotteiden hinta postikuluineen hyvitetään luottokorttitilillesi tai pankkitilillesi. Hyvitys maksetaan heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautettavan tuotteen.

    Mitkä maksutavat käyvät verkkokaupassamme?

    Voit maksaa ostoksesi joko käyttämällä oman pankkisi tarjoamaa verkkomaksua, Collector, Everyday tai Jousto lasku- tai osamaksupalvelua tai käyttämällä luottokorttia (Visa, Eurocard/Mastercard).

    Miten tilaukseni toimitetaan?

    Toimitamme tuotteet Suomessa Postin välityksellä. Voit myös valita toimitustavaksi noudon, jolloin voit noutaa tilauksesi Werstaan museokaupasta ilman toimitusmaksua.

    Mikäli tilaus sisältää useita tuotteita joilla on eripituinen toimitusaika, toimitetaan tuotteet kerralla pisimmän toimitusajan mukaan. Jos haluat jonkin tuotteen nopeammin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluun.

    Kuinka nopeasti tilaukseni on perillä?

    Kaikki varastossa olevat tuotteet lähetetään tilausta seuraavien 1-2 arkipäivän kuluessa, jolloin tuotteet saapuvat tilaajalle tyypillisesti 3-4 päivän kuluessa tilauksesta.

    Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?

    Toimitusmaksu Suomessa on Postin palvelupisteeseen tilattaessa 6€/tilaus.

    Mitä jos tuote on vahingoittunut toimituksen aikana?

    Jos huomaat pakkauksessa vaurion ennen sen avaamista, ilmoita siitä heti postissa. Jos olet avannut paketin ennen vaurion toteamista, ilmoita vauriosta heti asiakaspalveluumme.

    Viallisesta tai kuljetuksessa vaurioituneesta tuotteesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme välittömästi, kuitenkin viimeistään 24 tunnin kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme viallisen tai kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen ensisijaisesti uudella vastaavalla tuotteella. Mikäli tämä ei ole mahdollista, ostajalle hyvitetään hänen maksamansa rahasuoritus kokonaisuudessaan.

    Tuotteen vika tai sen kärsimä vaurio tulee määritellä ja dokumentoida asianmukaisella tavalla (esim. valokuva tai tarkka kuvaus viasta). Viallinen tai vaurioitunut tuote tulee lähettää myyjälle tarkastusta varten. Emme toimita uutta tuotetta tai hyvitä tuotteen hintaa ennen kuin vika tai vaurio on voitu todentaa.

    Voinko seurata tilaukseni toimitusta?

    Mikäli olet rekisteröitynyt käyttäjä, voit tarkistaa tekemäsi tilaukset ja seurata toimituksen edistymistä kirjautumalla käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi palveluun "Kirjaudu"-linkin kautta. Jos et ole rekisteröitynyt käyttäjä, voit tiedustella tilauksen etenemistä asiakaspalvelustamme.

    Voinko tehdä tilaukseni puhelimitse tai sähköpostilla?

    Kyllä, voit tehdä aina tilauksen myös puhelimitse tai sähköpostilla.

    Olen unohtanut salasanani, miten toimin?

    Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden kirjautumissivulla oleva linkin kautta. Uusi salasana lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut rekisteröitymisen yhteydessä. Turvallisuussyistä emme voi lähettää uutta salasanaa muuhun sähköpostiosoitteeseen.

    Tein tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse. Onko tilaukseni tullut perille?

    Saat aina tilauksestasi vahvistuksen sähköpostiisi. Mikäli et ole saanut tilauksestasi vahvistussähköpostia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

    Toimitatteko tilauksia ulkomaille?

    Kyllä, toimitamme tuotteita useisiin muihin maihin.

    Mikäli haluat tilata tuotteen toimitettavaksi johonkin muuhun maahan, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

     

    Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 010 420 9220.

    Sähköpostilla tavoitat meidät: kauppa@werstas.fi

     

  • MAKSUTAVAT

    Maksutavat

     

    Maksaminen verkkokaupassamme on aina turvallista. Voit valita sinulle sopivan maksutavan alla olevista vaihtoehdoista.

     

    Pankin verkkomaksu

    Käytössämme ovat seuraavien pankkien verkkomaksut:  Nordea, Osuuspankki, Tapiola, Danske Bank, Aktia, Nooa, SP/POP, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

    Luottokorttimaksu

    Voit maksaa verkkokaupassamme Visa ja Mastercard –luottokorteilla.

    Kännykkämaksaminen

    Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksunumeroon, jonka asiakas sa tilauksen yhteydessä.

    Ennakkotilisiirto

    Ennakkotilisiirtoa käyttävä asiakas saa itselleen tulostettavaksi ennakkolaskun. Tuotteet toimitetaan maksun kirjauduttua tilillemme, tähän menee pankista riippuen 2-3 pankkipäivää.

    Collector

    Collectorin Lasku ja Osamaksu tarjoaa kuluttajille jopa 2000 euron ostoksensa verkkokaupassa. Maksaessaan Collectorilla, asiakas saa aina automaattisesti keskimäärin 45 päivän korottoman maksuajan. Kuluvan kuukauden ostokset laskutetaan seuraavan kalenterikuukauden viimeinen päivä, joten maksuaika voi olla jopa 60 päivää, aina kuitenkin vähintään 30 päivää. Halutessaan asiakas voi maksaa ostoksena osissa 48 kuukauden aikana.

    Lisätietoja: https://www.collector.se/fi/etusivu/

    Everyday

    Everyday -verkkomaksu on tarkoitettu yli 18-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille ja maksimissaan 2000 euron ostoksiin. Asiakas saa keskimäärin 45 vuorokautta kulutonta maksuaikaa.

    Lisätietoja: https://www.everyday.fi/verkkomaksu/

    Jousto

    Jousto on suomalainen maksupalvelu, jolla voi maksaa verkkokaupassa joustavasti, nopeasti ja turvallisesti. Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi laskun, hän saa aina korotonta maksuaikaa 14 vuorokautta. Joustolla voi maksaa myös erissä jopa 1-12 kuukauden takaisinmaksusajalla. 

    Lisätietoja: https://www.jousto.com/